Vítáme Vás znovu u dalšího z našich článků. Dnes si popovídáme o stále častějším tématu a to o vytváření událostí. Napadlo nás, že když už zde většina lidí tráví tu spoustu času, jestli o něm víte opravdu vše.
K čemu taková událost slouží?
V dnešní době to funguje tak, že kdo nemá Facebook, jako by nebyl. Pokud jste se bezmyšlenkově registrovali na tuto sociální síť , máme pro Vás aspoň jednu z informací.
Určitě jste snad už úplně každý dostal pozvánku na nějakou z událostí. Ať od kamarádů nebo prostřednictvím různých stránek a skupin, kterými jste členy. Slouží především k upozornění, že se někde něco děje – ve vašem okolí a nebo uplně v jiné zemi. Především se jedná o koncerty, divadla, taneční soutěže a různé typy srazů.
Jak taková událost vznikne? Jak ji vytvoříte?
Jestliže se chystáte vymyslet a dále propagovat nějakou svou událost či událost někoho jiného, pozradíme, jak na to. Nejdříve si musíte na Vašem účtu najít kolonku „vytvořit událost“. Naleznete ji v levo ve svém kanálu v nabídce vybraných příspěvků a kliknete na „události“. Dále jen v pravo nahoře kliknete na „vytvořit“ a nabídne se Vám možnost „vytvořit soukromou událost“. Pokračujte následujícím způsobem.
Nejdůležitějším krokem, je vymyslet název události. Dle zkušeností je lepší, když název nebude dlouhý a ani moc krátký. Hlavně musí být smysluplný na první pohled. Poté by bylo dobré zdůraznit, kde a v kolik se bude událost konat a případně za jakou cenu nebo jiných kritérií, které je třeba splňovat. Pro lepší orientaci můžete přidat i mapu a fotky, jež se události týkají. Dalším důležitým bodem je popis události. Možná už i ze svých zkušeností víte, že lenost člověka dněšní doby už přesahuje meze. Proto je lepší text neprotahovat. Čím delší popis, tim máte malou možnost, že si ho někdo přečte úplně do konce. Poté můžete událost vytvořit.
Vyhněte se přehnaným frázím
Jestliže chcete orpavdu na událost upozornit a bojíte se, že se nikdo nepřidá, nenechte se zlákat. Přehnaná chvála, „postování“ různých příspěvků k danému tématu a jiné další podobné věci, není vůběc potřeba. Pokud někoho událost opravdu zajímá, zjistí si potřebné informace sám. Jestliže je člověk fanoušek hudební skupiny, na kterou jste vytvořili událost, nepotřebuje vědět spoustu informací, které už dávno ví. Nechceme Vás od ničeho odrazovat, ale pokud budete něco takového chtít udělat, všeho s mírou.